مرجعی کامل در زمینه ی مدل روز

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدل لباس عروس پوشیده جدید 2016

 

مدل لباس عروس

جدیدترین کالکشن مدل لباس عروس 2016 شیک و زیبا

جدیدترین کالکشن مدل لباس عروس 2016 شیک و زیبا

در این پست برای شما عزیزان مجموعه ای از مدل لباس عروس را از برند خاص اروپایی آماده کردیم

 

ادامه مطلب...
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

مدل لباس عروس های سفید

رسم پوشیدن لباس عروس به رنگ سفید ، به انگلستان در دوره ملکه ویکتوریا بازمی گردد. مدل لباس عروس با وجود فراگیر شدن رنگ سفید در برخی از کشورها، عروس های هندی ، چینی ، ویتنامی و ژاپنی همچنان از رنگ های ملی خود برای لباس عروساستفاده می کنند.

مدل عروس

ادامه مطلب...
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

مواد خطرناک لوازم آرایشی را بشناسید

لوازم آرایشی مرگبار را بشناسید


وقتی قصد خرید لوازم آرایشی دارید، ممکن است پیدا کردن رنگ دلخواه که با رنگ پوست تان متناسب باشد برای تان مشکل باشد. اگر علاوه بر این ها به دنبال یک ماده آرایشی ایمن و غیرسمی هم باشید که هیچ گونه خطری برای سلامت شما نداشته باشد و بعدها شما را دچار مشکلات متعدد نسازد کار سخت تر می شود. شما بهتر می دانید که باید همیشه به دنبال مواد آرایشی غیرسمی باشید به خصوص بعضی از لوازم آرایشی بسیار مهم تر هستند مثلا حتما باید به دنبال رژلبی سالم باشید چون لب ها یکی از حساس ترین قسمت های بدن هستند.

 

ادامه مطلب...
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

چوب نما | نمای چوبی ساختمان

فین وود finnwood عرضه کننده انواع ترمووود

نمای چوبی

استفاده از چوب ترمو در نمای ساختمان ، در کشور ما به ده سال نمیرسد ، اما در همین مدت کوتاه استقبال قابل توجهی از آن شده است . استفاده از متریال چوب همیشه در طول تاریخ ساخت وساز مورد توجه بوده است و با استفاده از تکنولوژی ترمو ، استفاده از آن در بخشهای بیرونی ساختمان در اقلیم های متفاوت ممکن شده است

ادامه مطلب...
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

تلفیق چند رنگ زیبا در دکوراسیون منزل

دکور اسیون شیک با صورتی خاکستری مسی

سبک جدیدی از ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه، در پیش روی شما قرار دارد. این ترکیب برجسته متشکل از رنگ های رمانتیک صورتی، خاکستری و مسی است. می توانید با رنگ صورتی کمرنگ و با پایه رنگ خاکستری و سایه رنگ های مختلف رنگ متالیک مسی، گرمای ویژه ای را به اتاق نشیمن و یا اتاق خوابتان ببخشید.

منبع : تبیان

ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

مدل جدید و شیک کفش عروسی


در این مطلب از پارس ناز تصاویر متنوعی از جدیدترین کفش های پاشنه بلند عروس ، کفشهای نگین دار و سنگ دوزی شده و شیک ترین مدل های کفش عروس را گردآوری کردیم. عروس خانم هایی که برای به یادماندنی ترین شب زندگی شان به دنبال ایده و سلیقه های متفاوت هستند می توانند کفش عروس خود را از میان این مدل ها انتخاب کنند تا سلیقه ی متفاوت خودشان را تکمیل کنند.


کفش پاشنه بلند

مدل کفش عروس

 

 

مدل های جدید کفش عروس

 

مدل کفش عروسی جدید

 

 

پ

 

 

 

 

 

منبع:روزگار

۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

5 عطر زنانه برای پاییز 2016

  

اگر توجه کرده باشید، شیک ترین خانم ها نه تنها در هر فصل آرایش و ست لباس خود را به تناسب با آب و هوای جدید عوض می کنند، بلکه رایحه عطرشان هم برای هر فصل آپدیت می شود. این خانم های خوش تیپ و خوش پوش که معمولا در هر مجلسی مورد توجه قرار می گیرند، به خوبی می دانند که فصل سرد سال که می رسد، کم کم باید به سمت خرید عطر با رایحه های گرم و شیرین بروند و عطرهای تر و تازه و خنک تابستانی را تا سال آینده در کشوها بگذارند.


Image result for coco chanel perfume for men

ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

حلقه های نامزدی

تا به حال فکر کرده اید که چه چیزی یک حلقه نامزدی را چشمگیرتر می کند؟ بله، رنگ آن! شما می توانید به جای الماس های سنتی، از الماس های رنگی استفاده کنید، درست مانند حلقه کیت میدلتون یا هیلاری سوانک. خوبی حلقه های رنگی این است که تنوع بالایی دارند و انتخاب های زیادی پیش رویتان است.

 

ادامه مطلب...
۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی