مرجعی کامل در زمینه ی مدل روز

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

روش سریع پاک کردن تاتو در خانه

پاک کردن تاتو ، پاک کردن تاتو ابرو در خانه
پاک کردن تاتو ی ابرو و بدن روش های مختلفی دارد که رایج ترین آنها استفاده از لیزر است. اما روش های خانگی هم برای پاک کردن تاتو با مواد طبیعی وجود دارد.

ادامه مطلب...
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

نحوه سشوار کشیدن موهای بد حالت

شما با موهایتان چه مشکلی دارید؟ چه ایرادی در آنها وجود دارد که به زیباییشان آسیب زده است؟ مطمئن باشید می توانید مشکل اصلی خود را در این مطلب پیدا کنید.

ادامه مطلب...
۱۷ مهر ۹۵ ، ۰۳:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

موهایتان را به زیباترین شکل ببندید

حتما شما هم به دنبال مدل های جدید بافت مو می گردید. اگر در بافت ساده موها حرفه ای شده اید و آنها را با چشم بسته هم می توانید ببافید، وقت آن رسیده که چند مدل جالب را امتحان کنید و مهارت های بافت موی خود را به مرحله جدیدی برسانید. در اینجا چند روش جدید و زیبا بافت مو را آموزش داده ایم که با کمک تصاویر به راحتی می توانید با چند بار تمرین در آنها استاد شوید و ظاهر متفاوتی در مهمانی ها و جشن های مختلف برای خود درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

جدیدترین تیپ های مردانه در هفته مد میلان

هفته مد میلان یک رویداد نیمه‌سالانه در میلان، ایتالیا، است که در دو بخش بهاره/پاییزه در ماه‌های فوریه-مارس و پاییزه-زمستانه در ماه‌های سپتامبر-اکتبر هر سال برگزار می‌گردد. این رویداد دنیای فشن، از سال ۱۹۵۸ در کنار هفته مد لندن، هفته مد پاریس و هفته مد نیویورک به یکی از مطرح‌ترین رویدادهای جهان در زمینه مد و لباس تبدیل شده است. این هفته‌های مد که در امتداد یکدیگر قرار دارند، به نحوی برنامه‌ریزی شده‌اند که ابتدا در نیویورک، سپس در لندن، بعد در میلان و در انتها در پاریس برگزار می‌شوند.


جدیدترین تیپ های مردانه در هفته مد میلان


ادامه مطلب...
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

عکس: خوش پوش ترین کودک دنیا

نورث وست، اولین فرزند کیم کاراشیان و کانیه وست، جزو یکی از خوش لباس ترین کودکان جهان است. او معمولا مانند مادرش لباس می پوشد و از آنجا که کیم کارداشیان به شیوه لباس پوشیدن خود اهمیت می دهد و همیشه لباس هایی شیک گران قیمت به تن می کند، فرزند او نیز راه مادر را ادامه داده است و در سن پایین، نام اش را در دنیای مد و فشن مطرح کرده است. در اینجا تصاویری از زیباترین ست های لباس نورٍ را، به عنوان خوش تیپ ترین کودک جهان، برایتان آورده ایم.

 
تیپ های مختلف خوش پوش ترین کودک جهان

ادامه مطلب...
۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

راه های ساده خوشتیپی مخصوص آقایان


ملزومات خوش تیپی آقایان, اکسسوری های مردانه


در کنار همه عوامل اصلی مانند کت، شلوار، پیراهن و کفش که برای یک تیپ مردانه ضروری است، گاهی توجه به جزئیات مهم‌تر از متن ماجراست. بویژه اگر پای لوازم جانبی (اکسسوری) مردانه وسط باشد که ظاهر شما را رسمی و انتخابتان را هوشمندانه تر کند. پس برای تیپی تاثیر‌گذار به این جزئیات احتیاج دارید.


ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۰:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی

ناخن فانتزی به این میگن!

اگر دوست دارید ناخن هایتان زیباتر از همیشه به نظر بیایند، طراحی آنها بهترین راه است. از این طرح های فانتزی و زیبا که در ادامه میبینید می توانید ایده های بسیاری بگیرید. در این مطلب سریالی و ادامه دار با ما همراه باشید.

ناخن فانتزی به این میگن! (9)

ادامه مطلب...
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جلالی